Saturday 27 February 2010

Persahabatan Antarabangsa :MALAYSIA vs YEMEN


Kepada balatentera-balatentera Ultras Malaya mahupun Harimau Malaya (kedua-dua ni adalah entiti berbeza ok), malam ini ramai-ramai kita memenuhkan Stadium Nasional Bukit Jalil untuk memberi sokongan kepada pasukan kebangsaan yang akan menerima kunjungan Yemen untuk satu aksi perlawanan persahabatan antarabangsa. Kebetulan pula hari ini ada karnival jomheboh tv3 di perkarangan stadium nasional, apa kata kalian berkunjung ke karnival kemudian gerakkan kaki anda, keluarkan 10 hengget untuk bersama-sama kami memberi sorakan kepada barisan harimau kita.

Lupakan kegagalan mendapatkan perlawanan persahabatan menentang negara Adebayor, Togo. Mereka nampaknya sangsi akan tahap keselamatan dan ancaman keganasan di Malaysia memandangkan Malaysia adalah negara kelahiran Azhari. Tak apa lah, mungkin mereka masih trauma dengan terrorist ni selepas tragedi serangan di Kejohanan Piala Negara Afrika di Anggola baru-baru ini.

Kuat ke tak kuat ke lawan kita, itu bukan persoalan. Yang penting perlawanan ni adalah perlawanan kelas A yang memberi kesan kepada perubahan mata untuk ranking FIFA. Ayuh rakan-rakan rakyat malaysia sekalian.
SAMA-SAMA MEMBERI SOKONGAN KEPADA PASUKAN KEBANGSAAN !

2 comments:

aFiQ said...

Amek gmbr bnyak2 pert~!

SangKunang said...

hoho..
aku x bawak kamera laa.
alhamdulillah, 1-0 menang.
game yg best giler..dan sangat meriah.. pertarungan antara ultras malaya dan ultras arab