Saturday, 7 February 2009

DAULAT TUANKU !


Benarlah Nabi Bersabda :
Tanda Akhir Zaman Apabila Hamba Sahaya akan jadi Raja

Moga Tuhan Maha Perkasa Memelihara
Raja Raja dari segala ancaman ke atas takhta mereka


DAULAT TUANKU !

http://penembak-tepat.blogspot.com/


10 comments:

Anonymous said...

daulat tuanku..jangan tuanku menerima cadangan dan pengaruh dari orang yang menghancurkan agama dan kepercayaan rakyat.berilah rakyat peluang.Raja Adil di Sembah,raja Zalim di sanggah.ingatlah,raja hanya amanah dari Allah..jangan khianati rakyat..Ampun Tuanku.Patik percaya,tuanku diseret dalam hal ini.

kudabesi said...

haha kata2 oppurtunis politik

bila keputusan tak berpihak pada mereka

sebelum ni beria benar nak pulihkan kekebalan raja-raja

SangKunang said...

betol kata encik kudabesi tu..

anonymous yg x bernama,
sila BAYANGKAN andaikata projek 16/9 anwar menjadi kenyataan, MP BN beralih ke PR. mesti anda kata ini demokratik kan? mesti anda puji kan katanya kehendak rakyat.betol tak?

game politik dah sama level, kepintaran masih x sama..huhu

ChuckNorris said...

daripada duk terus jadi boneka, lebih baik terus tukar..Sultan Azlan adalah yang terbaik..Baginda sedar bahawa kalau bukan institusi raja2 yang mempertahankan hak org melayu, siapa lagi..nak harapkan Pakatan Rakyat, HAMPEH..harapkan pagar, pagar makan padi..hak sendiri bg kt org..last2,merempat kat tanah sendiri..sedarlah diri wahai anonymous..

Anonymous said...

PKR dan BE END tak ade bzanya..klau dh nama mnusia, selagi agama bukan pgangan hdup, slagi itulah kuasa dan kkayaan dcari..

kudabesi said...

betul tu..

tapi kenape panggil tindakan kat perak ni khianati rakyat?

cuba rujuk balik kalau 916 tu betul-betul berjaya..cara yang sama je berlaku..yang nak buat 916 tu PR..bukan PKR sorang..PR bergerak dlm satu pakatan..satu suara

cross over..kemudian jumpa Agong beritahu da cukup MP untuk tubuhkan kerajaan baru

sory la, aku bukan sokong pun bab2 nak rampas kuasa jalan belakang mcm nih..tak de integriti

Anonymous said...

DAULAT TUANKU....YG TIDAK MENYOKONG BKN LAH RAKYAT NEGERI PERAK........PATIK SOKONG 100% ATAS KEPUTUSAN KEMUKAKAN TERHADAP PERLANTIKAN MB PERAK YG BARU..........TUANKU TLH MEMBUAT KEPUTUSAN YG ADIL

SEMOGA TUANKU SENTIASA DIRAHMATI DAN DIKASIHI OLEH ALLAH S.W.T

SEMBAH PATIK HARAP DIAMPUN.

Faiz0707 said...

Salam..mohon Allah swt lindung Raja-raja di Malaysia termasuk Raja Azlan Shah..=)

Kepada pemimpin, BN dan PR, anda akan dipersoalkn ats setiap tindakn anda sebagai pemimpin di akhirat kelak, jadi, pimpinlah rakyat dengn adil, insyaAllah redha Allah swt senantiasa bersama kalian..

Kepada teman2, jangn hanye kerna tindakn Tuanku kali ni, kite terus menghukum beliau zalim dan terus melupakn bakti baginda selama ni kepada rakyat perak khususnya..wassalam

inam kitites said...

semua itu bullshit!!

Harimau-Malaya said...

daulat TUANKU..Sembah patik diampun..
taniah tuanku membuat keputusan yg bijak kerana menolak MB Pakatan Rakyat yg sememang yer terpesong dr perjuangan..DAULAT TUANKU