Wednesday 11 November 2009

Gosip 2010 | Norhafiz Untuk Red Warriors ???

Persatuan Bolasepak Kelantan (KAFA) kini sedang berusaha untuk membawa masuk beberapa pemain bintang untuk menguatkan barisan The Red Warriors untuk cabaran musim 2010.
Antara yang sudah mengesahkah tandatangan ialah Penyerang Malaysia bawah 23, Norshahrul Idlan Talaha. Dan seorang lagi yang bakal dibawa masuk ialah pemain pertahanan yang masih dirahsiakan identitinya. Menurut Harian Kosmo,

Kosmo! difahamkan, seorang pemain pertahanan juga akan dibawa masuk untuk mengisi kekosongan yang bakal ditinggalkan oleh Nazrulerwan Makmor yang akan pulang ke pangkuan pasukannya, Felda United.

Menurut sumber berkenaan, pemain pertahanan tersebut merupakan bekas pemain skuad Piala Dunia Remaja 1997 dan pernah beraksi untuk pasukan Negeri Sembilan, Selangor dan Pahang.

Kalau ikut aku, nama Norhafiz Zamani Misbah menepati 70% daripada klu yang diberi. Pernah main Pahang, Negeri Sembilan. Pemain skuad Piala Dunia 97, berapa orang je yg masih beraksi, yg lain kebanyakkan dah bersara.

Kalau rumours ini betul, mungkin norhafiz merupakan penyelesaian kpd masalah pertahanan kelantan. Tapi kalau tak betol, jangan marah....KL PLus pun mampu bayar mahal jugak tau..

8 comments:

NbW said...

ni nak kena tanya abg dia nih... klu betul bagus jugak...

Cikgu Zam said...

orait. GOMO KLATE GOMO. Semoga tahun 2010 kita buleh pergi lagi jauh. Apapun pemcapaian 2x ke final adalah yang terbaik dalam masa singkat kita membangun.

~nazma said...

bila sangkunang mula bergosip.. hehe..

tapi bagus2, at least get updated..

SangKunang said...

ibu comey: kenal abg dia ke? tanyalah, kompem ke dak.

cikgu zam: beyeh, semoga 2010 jadi taung kito.. insyaAllah, dgn pengurusan tersusun, penyokong setia, gaji x ttala, taun depe taun kito..

nazma: hehe, sekali sekala nak bergosip. tak betol takpe, dah namenye pun gosip. ye tak.. haaha

emak said...

oyak ko datuk anuar kto,defend tgh da ok,cri player tgh...n satu lg klu nk jd hebat jgn dftr hok bawah 21 thn posisi yg samo,kito ssh nanti..

TQ Anuar....

emak said...

TQ Datuk Anuar kito..

NbW said...

aku dulu satu office ngan abg dia.. saiful zamani misbah.. adik dia norhafiz zamani misbah..

aku tengah cari contact no dia.. aku tak tau kat mana aku letak.. dah lama benar aku tak contact dia ni.. nnt klu dpt confirmation aku roger kat sini..

ewah dah macam wartawan lak!

SangKunang said...

redwarriors mungkin kempunan mendapatkan canavaro malaysia nih.

diberitakan beliau dah sign kotrak kl plus