Friday 29 October 2010

Azam Si Kapitan : GO ALL OUT !

“Our supporters are no ordinary football fans ... they are passionate about the game. To let them down in the final was very sad. I knew there was a lot at stake when I took the first kick and when the ball hit the post, it broke their hearts and mine too.’’
Selaku jeneral padang, Indra Putra Mahayuddin menggesa rakan sepasukan agar berjuang mati-matian demi memastikan Piala Malaysia dapat dibawa pulang ke Kota Bharu buat kali pertama dalam sejarah sebagai hadiah paling bermakna buat peminat setia The Red Warriors yang sudah banyak berkorban jiwa dan raga dalam mengiringi perjuangan Kelantan.

Ayuh pahlawan-pahlawanku, jadilah pahlawan sebenar. Esok penentu segalanya. Tamatkan penantian panjang ini !

3 comments:

Paritbuntarmali said...

Indra Putra adalah antara pemain terbaik yang pernah dilahirkan oleh bolasepak Malaysia. Sejak dari mula diperkenalkan oleh Negeri Perak, Indra Putra adalah pemain yang berjaya untuk mengekalkan prestasi walau jersi pasukan mana sekalipun yang diwakilinya dan mutakhir ini Negeri Kelantan yang amat bertuah dapat menggunakan tenaga kemahiran beliau.

Semoga Indra Putra dapat memimpin pasukan Kelantan mendapat kejuaraan tempatan yang pertama dalam sejarah profesional bolasepak Kelantan.

Peminat bolasepak Malaysia...

zarifnizam said...

gudluck kelate , go more kelate go more

SangKunang said...

betol tu paritbuntarmali, indra adalah pemain yg konsisten sejak zaman allan harris lagi.
rakan2 se'batch' beliau dulu ramai yg dah menjunam. tp indra masih mampu mengekalkan momentum permainan..

zarifnizam: yeee go moreeeee